Saksamaa, Borstel-Hohenraden
...EcholoN-i abil teenuse tipptaseme saavutamine vastavalt DIN SPEC 77224 Iga ettevõte, mis suhtleb klientidega, pakub mingil moel klienditeenindust või "järgse müügihaldust". Siia alla kuulub teie klientide teenindamine pärast ostu, olgu see siis telefoni, kirja, faksi, e-posti, sõnumite (nt WhatsApp, Signal jne), vestluse või kohapealse teeninduse kaudu. Samuti kuuluvad klienditeeninduse ja -teenuse alla seadmete, süsteemide, masinate ja rajatiste käivitamine (või rakendamine) koos hoolduse ja remondiga, mis on teie juures soetatud.
Portfell (10)
Meie valitud 20 eksperdi meeskond pakub teadmisi ja oskusi kommunikatsioonitehnoloogia, turvakonseptide ja turvatehnika valdkonnas.
Portfell (11)
... aktiivselt ellu viidud! Kõrge motivatsioon ja kompetentsus. Teenindame väikeseid, keskmisi ja suuri ettevõtteid Euroopa peamistest majandusharudest, nagu seadmete ja masinate tootmine, mõõtmine, juhtimine ja reguleerimine ning autotööstus.
... äripartnerite ja klientidega, eelvalik ja kohtumiste korraldamine, läbirääkimised võidetud äripartnerite ja huvitatud klientidega, lepinguläbirääkimiste toetamine, müügikontseptsioonide koostamine ja strateegiline müügiplaneerimine, arvestades kohalikke mentaliteete ja olusid, koostööpartnerite otsimine ja aktiivne kliendiuuring (uue äri genereerimine), olemasolevate kaubanduspartnerite aktiivne toetamine, hankemanageerimine, ajutine juhtimine, messide korraldamine, turundustegevuste planeerimine ja elluviimine, kohaliku klienditeeninduse korraldamine, reklaamimaterjalide kohandamine jne.
Portfell (1)
Saksamaa, München
Kõik Erakordne! AKZEPTA Group. Ettevõte Akzepta esindab mitte ainult suurepärast sissenõudmisteenust, vaid on ka jätkusuutliku klienditeeninduse pioneer.
Saksamaa, Traunstein
Kõik Erakordne! AKZEPTA Group! Ettevõte Akzepta esindab mitte ainult suurepärast sissenõudmisteenust, vaid on ka jätkusuutliku klienditeeninduse pioneer.
Telekommunikatsiooniteenused, väljakutsed, sissetulevad kõned, telefonimüük, müük, kõnekeskuse teenused, abiteenused, klienditeenindus, äriprotsesside haldamine. Klienditeeninduse valdkonna teenused hõlmavad dialoogipõhiseid meediaid nagu telefon, e-post ja internet. cca24 on kaasaegne allhanke teenusepakkuja, kes pakub tellijatele ja klientidele individuaalseid terviklahendusi - sealhulgas täielikke protsessikette. Nende hulka kuuluvad tegevused, nagu kliendinõustamine, tagasiside haldamine, klientide taastamine ja müügitegevuste juhtimine.
Populaarsed riigid selle otsingutermini puhul

europages'i rakendus asub siin!

Kasutage meie täiustatud pakkuja otsingut või looge oma päringud liikvel olles uue europagesi ostjate rakenduse abil.

Laadige alla App Store'ist

App StoreGoogle Play