Turundus, reklaam ja müük

Turundus hõlmab turupõhist ettevõtte juhtimist ja eesmärk on rahuldada klientide ja potentsiaalsete klientide vajadusi. Lisaks ostuotsuse mõjutamisele on oluline ka müük läbi klientide halduse, reklaami või muude tegevuste ettevõttes. Peaaegu kõigis valdkondades ja ettevõtetes on need valdkonnad äärmiselt olulised, näiteks tehnoloogiasektor, jaemüük, veebikaubandus ja teised sektorid, kus klientidele müümine on oluline. Reklaam ja müük aitavad neil sektoritel ettevõtetel võita sihtgrupi tähelepanu ja võimaldavad sellest tulenevat ostu. Selles tööstusharus leiate kategooriad nagu:

  • Otsingumootori turundus,
  • Reklaamiagentuurid,
  • Turundusagentuurid,
  • Sotsiaalmeedia turundus, reklaamikampaaniad ja palju muud.

Toodete ja teenuste kasutamine võib suurendada nähtavust, ulatust ja bränditeadlikkust ning tagada potentsiaalsete klientide kindlustamise, et saavutada müüki ja ettevõtte kasvu.