Tooted märksõnaga voiptelefon (5)

Cisco Telefon 8861 - Koostöö Cisco

Cisco Telefon 8861 - Koostöö Cisco

IP telefon 8861 pakub teie organisatsiooni jaoks kõrge turvalisusega, kasutajasõbralikke, kriitilisi ja täielikke VoIP-telefoniteenuseid ning suhtlusfunktsioone, mis on integreeritud teie isiklike mobiilseadmetega. Samuti pakub see paindlikke juurutamisvõimalusi: Cisco kohapealne, majutatud, Webex Calling ja kolmandate osapoolte kõnede juhtimine pakuvad paindlikke juurutamisvõimalusi.
Abi - Teenus

Abi - Teenus

Kontorite lahtioleku ajal: meie kontorid on avatud kell 9.00 kuni 18.00. Saate meiega ühendust võtta oma päringute osas telefonil: 081/44.65.10 või faksil: 081/45.02.07. Kontorite lahtioleku ajast väljaspool on tagatud telefoniteenindus ja teie teave edastatakse meie tehnilisele teenistusele - telefon: 02/542.04.92.
Cisco Telefon 8865 - Koostöö Cisco

Cisco Telefon 8865 - Koostöö Cisco

Käivitage kriitiline kõrge eraldusvõimega video ja täielikud VoIP-kommunikatsioonid kogu oma organisatsioonis. Cisco IP telefon 8865 on taskukohane, kõrgelt turvaline, lihtne kasutada ja integreerub teie isiklike mobiilseadmetega. Samuti pakub see paindlikke juurutamisvõimalusi: Cisco kohapealne, majutatud, Webex Calling ja kolmandate osapoolte kõnede juhtimine pakuvad paindlikke juurutamisvõimalusi.
Cisco Telefon 8811 - Koostöö Cisco

Cisco Telefon 8811 - Koostöö Cisco

Kasutage laia ribaga kõrgekvaliteedilist, turvalist ja kasutajasõbralikku heli ning täielikke ja missioonikriitilisi VoIP-kommunikatsioone. Cisco 8811 IP-telefon on ideaalne teadmiste töötajatele ja kaugtöötajatele kõikides valdkondades ning igas suuruses ettevõtetes. Seda saab kasutada Cisco kohapeal, majutatud, Webex Calling ja kolmandate osapoolte kõnede juhtimise kaudu, pakkudes paindlikke juurutamisvõimalusi.
Cisco Telefon 8841 - Koostöö Cisco

Cisco Telefon 8841 - Koostöö Cisco

Kasutage laia bändi, kõrgelt turvalist, kvaliteetset ja kasutajasõbralikku heli ning missioonikriitilisi VoIP-kommunikatsioone. Cisco 8841 IP telefon on ideaalne teadmiste töötajatele ja kaug töötajatele kõikides valdkondades ning igas suuruses ettevõtetes. Cisco kohapealne, majutatud, Webex Calling ja kolmandate osapoolte kõnede juhtimine pakuvad paindlikke juurutamisvõimalusi.