Tooted märksõnaga manuaalrobot (10)

Robotijuhid - AUTOPILOT SAP2000LC seeria manuaal- ja automaatkäigukastiga sõidukitele

Robotijuhid - AUTOPILOT SAP2000LC seeria manuaal- ja automaatkäigukastiga sõidukitele

LowCost variant Sap2000 robot süsteemina arvutiga juhitavate reisijateautode ja kergete kaubikute testimisplatvormidel. Kõrge korduvuse tase võimaldab kasutada seda heitgaasitestide, läbisõidu kogumise, kliimatestide jne jaoks. Saadaval on erinevad süsteemitasemed, aktuaatorite konfiguratsioonid ja integreerimisliidesed. Üleminek kõrgema kiiruseregulatsiooni tasemele on võimalik. STÄHLE AUTOPILOTS on kasutusel üle kogu maailma sõidukite, sõiduki komponentide, kütuste ja määrdeainete testimiseks rulltestimisplatvormidel. Rakendusalad, nagu - heitgaaside emissioonitestid - kütusekasutuse testid - töökaotuse testid - läbisõidu kogumise ja vastupidavuse testid - kliimatestid - ülekande- ja jõuülekande testid - akustilised testid - korrelatsioonimõõtmised - teadus- ja arendustegevuse uuringud - hübriid- ja elektrisõidukite testid saab teostada robotite abil, mille korduvus on äärmiselt kõrge temperatuurivahemikus -40°C kuni +80°C. Kiire paigaldamine sõiduks..
Kogumised

Kogumised

Meie tehnilise varustuse tõttu oleme valmis tootma kõike alates lihtsatest laserosadest kuni täiskomplektideni.
Robotijuhid - AUTOPILOT SAP2000T seeria manuaal- ja automaatkäigukastiga sõidukitele

Robotijuhid - AUTOPILOT SAP2000T seeria manuaal- ja automaatkäigukastiga sõidukitele

Standardne robotisüsteem erivariandis TRUCK arvutiga juhitavate veoautode, busside ja kergete kaubikute testimise jaoks testseisakutel. Inimlik sõidustiil ja kõrge korduvuse tase võimaldavad kasutada seda heitkoguste testimiseks, läbisõidu kogumiseks, kliimatestideks jne. Saadaval on erinevad süsteemitasemed, aktuaatorite konfiguratsioonid ja integreerimisliidesed. STÄHLE AUTOPILOTS on kasutusel üle kogu maailma sõidukite, sõidukikomponentide, kütuste ja määrdeainete testimiseks rulltestide seadmetes. Rakendusalad, nagu heitgaaside testid - kütusekasutuse testid - töökaotuse testid - läbisõidu kogumine ja vastupidavuse testid - kliimatestid - ülekande- ja jõuülekande testid - akustilised testid - korrelatsioonimõõtmised - R & D uuringud - hübriid- ja elektrisõidukite testid saavad olema teostatud robotite poolt, mille korduvus on äärmiselt kõrge temperatuurivahemikus -40°C kuni +80°C. Tarbimise ja heitgaaside parameetrite optimeerimine nõuab
Robot Shifters - ROBOT SHIFTER AP-SA manuaal- ja automaatkäigukastidele

Robot Shifters - ROBOT SHIFTER AP-SA manuaal- ja automaatkäigukastidele

Standardne käigukangide süsteem arvutiga juhitavate käigukastide testimise jaoks. Majanduslik süsteemi konfiguratsioon väliste käigu nõudmiste täitmiseks. Põhisüsteem on ilma käigu jõu mõõtmise võimaluseta. See robotkäigukangide süsteem on võrdne standardse Autopiloodi süsteemi SAP2000 aktuaatoriga, mis on mõeldud autode robotjuhtimiseks šassiidünaamomeetri süsteemides ja jagab sama reaalajas rakendustarkvara Autopilot32. Erinevad valikud, nagu käigu jõu mõõtmine, käigukangi vabastamise süsteem, tõukeriba/tõmbetõukeriba/nupp aktuaator käikude vabastamiseks, siduri aktuaatorid ja erinevad integreerimisliidesed, on saadaval. See robotkäigukang juhib otse käigukasti standardset käigukangi sfäärilise liikumise kaudu. Seadistamine toimub kiire ja lihtsa õpetamise kaudu, mida teostatakse spetsiaalse pendli/handy terminaliga.
Robot Shifters - ROBOT SHIFTER SA-RAPID manuaal- ja automaatkäigukastidele

Robot Shifters - ROBOT SHIFTER SA-RAPID manuaal- ja automaatkäigukastidele

Kõrge dünaamiline vahetussüsteem arvutiga juhitavate käigukastide vahetamiseks testseisundites. See süsteem näitab kõrgeimat taset kiirete vahetuste teostamisel, kombineerides suuri jõude ning sünkro jõu piiramisstrateegiaid ja väga täpset positsioonikontrolli. Koos kiirete siduri aktuaatoritega – näiteks SAM-AC aktuaatoriga – on võimalik väga kiireid vahetusi, isegi lühemalt kui 200 ms (2. -> 3. käik, sidur-vahetus-sidur). See robotvahetussüsteem on spetsiaalne disain käigukasti testseisundite jaoks sünkro vastupidavuse või jõuülekande testide jaoks. See kasutab reaalajas rakendustarkvara Autopilot32. Erinevad valikud, nagu vahetusvarre vabastamise süsteem, tõukamis/tõmbamis/nupp aktuaator käikude vabastamiseks, siduri aktuaatorid ja erinevad integreerimisliidesed, on saadaval. See robotvahetus aktiveerib otse käigukasti standardse vahetusvarre sfäärilise liikumise kaudu. Seadistamine toimub kiire ja lihtsa õpetamise kaudu, mida juhib spetsiaalne...
Robotijuhid - AUTOPILOT SAP2000 seeria manuaal- ja automaatkäigukastiga sõidukitele

Robotijuhid - AUTOPILOT SAP2000 seeria manuaal- ja automaatkäigukastiga sõidukitele

Standardne robotisüsteem arvutiga juhitavate reisijateautode ja kergete kaubikute testimise jaoks testseisakutel. Inimesele sarnane sõidustiil ja kõrge korduvusaste võimaldavad kasutada seda heitkoguste testimiseks, läbisõidu akumuleerimiseks, kliimatestideks jne. Saadaval on erinevad süsteemitasemed, aktuaatorite konfiguratsioonid ja integreerimisliidesed. STÄHLE AUTOPILOTS on kasutusel üle kogu maailma sõidukite, sõiduki komponentide, kütuste ja määrdeainete testimiseks rulltestide platvormidel. Rakendusvaldkonnad, nagu - heitgaaside testid - kütusekasutuse testid - töökaotuse testid - läbisõidu akumuleerimise ja vastupidavuse testid - kliimatestid - ülekande- ja jõuülekande testid - akustilised testid - korrelatsioonimõõtmised - teadus- ja arendustegevuse uuringud - hübriid- ja elektrisõidukite testid on teostatud robotite abil, mille korduvusaste on äärmiselt kõrge temperatuurivahemikus -40°C kuni +80°C. Tarbimise ja heitgaaside parameetrite optimeerimine nõuab äärmiselt kõrget korduvust.
Robotijuhid - AUTOPILOT SAP-RAPID seeria manuaal- ja automaatkäigukastiga sõidukitele

Robotijuhid - AUTOPILOT SAP-RAPID seeria manuaal- ja automaatkäigukastiga sõidukitele

Kõrge dünaamiline robotisüsteem arvutiga juhitavate reisijateautode ja kergete kaubikute testimise jaoks teststandidel. Inimlik sõidustiil ja kõrge korduvuse tase võimaldavad kasutada seda heitgaasitestide, läbisõidu kogumise, kliimatestide jne jaoks. Erinevad süsteemide tasemed, aktuaatorite konfiguratsioonid ja integreerimisliidesed on saadaval. STÄHLE AUTOPILOTID on kasutusel üle kogu maailma sõidukite, sõiduki komponentide, kütuste ja määrdeainete jne testimiseks rulltestide platvormidel. Rakendusalad, nagu heitgaaside emissioonitestid - kütusekasutuse testid - töökaotuse testid - läbisõidu kogumise ja vastupidavuse testid - kliimatestid - ülekande- ja jõuülekande testid - akustilised testid - korrelatsioonimõõtmised - R & D uuringud - hübriid- ja elektrisõidukite testid saab teostada robotite abil, mille korduvus on äärmiselt kõrge temperatuurivahemikus -10°C kuni +50°C. Tarbimise ja heitgaaside parameetrite optimeerimine nõuab äärmiselt kõrge...
Robotijuhid - AUTOPILOT SAP-RAPID-HE seeria manuaal- ja automaatkäigukastiga sõidukitele

Robotijuhid - AUTOPILOT SAP-RAPID-HE seeria manuaal- ja automaatkäigukastiga sõidukitele

Kõrge dünaamiline robotisüsteem, millel on laiendatud aktuaatori jõu vahemikud spetsiaalses variandis TRUCK, on mõeldud arvutiga juhitavate veoautode, busside ja kergete kaubikute testimiseks testseisakutel. Inimlik sõidustiil ja kõrge korduvuse tase võimaldavad kasutada seda heitgaasitestide, läbisõidu kogumise, kliimatestide jne jaoks. Erinevad süsteemide tasemed, aktuaatorite konfiguratsioonid ja integreerimisliidesed on saadaval. STÄHLE AUTOPILOTe kasutatakse kogu maailmas sõidukite, sõiduki komponentide, kütuste ja määrdeainete jne testimiseks rulltestide platvormidel. Rakendusalad, nagu - heitgaaside emissioonitestid - kütusekasutuse testid - töökaotuse testid - läbisõidu kogumise ja vastupidavuse testid - kliimatestid - ülekande- ja jõuülekande testid - akustilised testid - korrelatsioonimõõtmised - R & D uuringud - hübriid- ja elektrisõidukite testid saavutatakse robotite abil, millel on äärmiselt kõrge korduvus temperatuurivahemikus -40°C kuni +80°C. Optimeerimine...
Robotijuhid - AUTOPILOT SMC2000 seeria manuaalse ja automaatse ülekande 2- ja 3-rattalistele

Robotijuhid - AUTOPILOT SMC2000 seeria manuaalse ja automaatse ülekande 2- ja 3-rattalistele

Standardne robotisüsteem arvutiga juhitavate mootorrataste (2-rattalised) ja 3-rattaliste (mootorratta stiilis) testimistoolidel. Inimlik sõidustiil ja kõrge korduvuse tase võimaldavad kasutada seda heitmete testimiseks, läbisõidu kogumiseks, kliimatestideks jne. Saadaval on erinevad süsteemide tasemed, aktuaatorite konfiguratsioonid ja integreerimisliidesed. STÄHLE AUTOPILOTS on kasutusel üle kogu maailma sõidukite, sõiduki komponentide, kütuste ja määrdeainete jne testimiseks rulltestide platvormidel. Rakendusalad, nagu - heitgaaside testid - kütusekasutuse testid - töökaotuse testid - läbisõidu kogumise ja vastupidavuse testid - kliimatestid - ülekande- ja jõuülekande testid - akustilised testid - korrelatsioonimõõtmised - R & D uuringud - hübriid- ja elektrisõidukite testid saavad olema teostatud robotite poolt äärmiselt kõrge korduvuse tasemega temperatuurivahemikus -40°C kuni +80°C. Tarbimise ja heitgaaside parameetrite optimeerimine nõuab äärmuslikku
Robotijuhid - AUTOPILOT SMC2000LC seeria manuaal- ja automaatkäigukastiga kahele rattale

Robotijuhid - AUTOPILOT SMC2000LC seeria manuaal- ja automaatkäigukastiga kahele rattale

Standardrobotisüsteemi SMC2000 madala hinnaga versioon arvutiga juhitavate mootorrataste (2-rattaliste) testimistoolidel. Inimlik sõidustiil ja kõrge korduvusaste võimaldavad kasutada seda heitgaasitestide, läbisõidu akumuleerimise, kliimatestide jne jaoks. Saadaval on erinevad süsteemitasemed, aktuaatorikonfiguratsioonid ja integreerimisliidesed. STÄHLE AUTOPILOTS on kasutusel üle kogu maailma sõidukite, sõiduki komponentide, kütuste ja määrdeainete jne testimiseks rulltestide platvormidel. Rakendusalad, nagu - heitgaaside emissioonitestid - kütusekasutuse testid - töökaotuse testid - läbisõidu akumuleerimise ja vastupidavuse testid - kliimatestid - ülekande- ja jõuülekande testid - akustilised testid - korrelatsioonimõõtmised - teadus- ja arendustegevuse uuringud - hübriid- ja elektrisõidukite testid saavad olema teostatud robotite poolt, mille korduvusaste on äärmiselt kõrge temperatuurivahemikus -40°C kuni +80°C. Tarbimise ja heitgaaside parameetrite optimeerimine nõuab äärmiselt kõrgeid standardeid.