Tooted märksõnaga arveldustarkvara (33)

Arvelahenduste tarkvara

Arvelahenduste tarkvara

Tere tulemast Launixisse, teie kohandatud tarkvaralahenduste ekspert FOP-tehnoloogia abil. Digitaalses ajastus on oluline hoida kõik oma andmed ülevaates. Tihti seisate silmitsi valikuga standard- ja individuaaltarkvara vahel: kallis ülikond või odav seeriatootmine. Launixi süsteem näitab, et on ka teisi võimalusi. Kasutame standardkomponente, et rakendada teie individuaalset ERP, CRM, DMS, HR või piletisüsteemi ning seeläbi aidata kaasa teie ettevõtte edule. Tarkvara programmeerimine, individuaaltarkvara, arendus, tarkvaraarendus, PHP, MySQL, PostgreSQL, MariaDB, andmebaas
FIQAS Managed Services - Hallatud teenused (tarkvaras) arveldamiseks, faktureerimiseks ja nõuete haldamiseks

FIQAS Managed Services - Hallatud teenused (tarkvaras) arveldamiseks, faktureerimiseks ja nõuete haldamiseks

Managed Services'i kaudu pakub FIQAS teile tõestatud äriprotsesside allhanke platvormi, kus FIQAS'i arvelduse meeskond tegutseb teie kaugkonto osakonnana. Mida see teie jaoks tähendab? Kvaliteet, efektiivsus ja paindlikkus teie tellimusest sularahani protsesside teostamisel ning täielik kontroll nende teostamise ja edenemise üle. Kuid, ilma operatiivse surve ja ilma vajaduseta seadistada ja hallata keerulisi ja kulukaid süsteeme. Kas teil on keerulised finantsprotsessid – hinnastamine, arveldamine ja/või sissenõudmine – või tegelete suurte andmehulkade, tehingute ja arvete haldamisega? Kas soovite need protsessid usaldusväärsele partnerile üle anda, kellel on palju kogemusi hallatavate teenuste valdkonnas ja tipptasemel tarkvaraplatvorm? Laske end veenda meie lähenemisest ja küsige kohe pakkumist.
Raamatupidamisprogramm

Raamatupidamisprogramm

Meie raamatupidamistarkvara on loodud selleks, et lihtsustada teie ettevõtte finantsjuhtimise protsessi. Meie tarkvara abil saate finantstehingud registreerida õigeaegselt ja täpselt, jälgida finantstulemusi ning genereerida üksikasjalikke aruandeid. See võimaldab teil teha andmetel põhinevaid teadlikke otsuseid ja parandada üldist operatiivset efektiivsust. Meie raamatupidamistarkvara on kõrgelt kohandatav, võimaldades teil seda kohandada teie ettevõtte spetsiifilistele vajadustele. Intuitiivse liidese ja täiustatud funktsioonidega pakub meie tarkvara teile täielikku ülevaadet teie finantstehingutest, aidates teil teha teadlikumaid ja strateegilisemaid otsuseid. Avasta, kuidas meie raamatupidamistarkvara võib muuta teie ettevõtte ja viia selle eduni.
Tarkvaraettevõte

Tarkvaraettevõte

Anfix on pilvepõhine ettevõtte- ja raamatupidamisjuhtimise platvorm, mis on loodud, et lihtsustada igapäevaelu väikeettevõtetele, üksikettevõtjatele ja raamatupidamisspetsialistidele. Anfix võimaldab intuitiivse liidese ja arenenud tööriistade abil hallata raamatupidamist, arveldamist ja rahandust tõhusalt ja turvaliselt igast kohast. Selle peamiste omaduste hulgas paistab silma korduvate ülesannete automatiseerimine, nagu arvete loomine, pangakontode tasakaalustamine ja finantsaruannete genereerimine, mis aitab säästa aega ja vähendada inimvigu. Platvorm on loodud vastama maksuseadustele ja pakkuma reaalajas ajakohast teavet, mis võimaldab kasutajatel omada täielikku kontrolli oma tulude ja kulude üle. Lisaks pakub Anfix tööriistu koostööks raamatupidajatega, hõlbustades teabe vahetamist ja lihtsustades suhtlemist raamatupidamisjuhtimise protsessis. Oma lihtsuse ja paindlikkuse rõhuasetusega on Anfix muutunud ideaalseks lahenduseks neile, kes soovivad parandada oma raamatupidamis- ja haldusprotsesside efektiivsust ilma tehniliste komplikatsioonideta. Kokkuvõttes ühendab Anfix tehnoloogia ja kogemuse, et pakkuda terviklikku pilvepõhist ettevõtte juhtimise lahendust, aidates ettevõtetel teha teadlikke otsuseid, optimeerida oma ressursse ja kasvada kindlalt.
Aja jälgimise tarkvara

Aja jälgimise tarkvara

Tellimuse ajakulu jälgimine Iga tööetapp seostatakse tellimusega. Projekti ajakulu jälgimine Igasugused tellimuse numbrid võimaldavad projektide loomist. Tellimuste kokkuvõtlik analüüs võimaldab eraldi tellimusi projektiks kokku koondada. Kulud täielikult kontrolli all Mõne nupuvajutusega saate teada tellimusele kulutatud tundide ja kulude kohta. Näete kohe, kui efektiivne tellimus oli. Tehitatud tööde ülevaade. Kui teie tellimused erinevad üksteisest, siis on MFEZEIT just teile sobiv lahendus. Tellimuse käigus registreeritakse tunnid ja teil on alati ülevaade kuludest. Töötajate andmed Puhkus, haigus, töö arvestusega (AmB), töö ilma arvestuseta (Aob), jaotustunnid (Vz), paindlik ajakulu analüüs, ületunnid ja palju muud. Need andmed saate ka Excelisse eksportida, et neid edaspidi kasutada. Kaks individuaalset tunnitasu töötaja kohta tagavad täieliku läbipaistvuse.
Raamatupidamine, POS, DATEV & Sissenõudmine

Raamatupidamine, POS, DATEV & Sissenõudmine

Praktikast praktikasse. OTWINis rakendatud liideste kaudu Datev ja KHK on võimalik edastada arve raamatupidamisele või raamatupidaja juurde diskette või faile kasutades. Toetatakse Datev standardeid OBE ja KNE, koos põhiteabe edastamisega, et raamatupidaja saaks tegeleda ka maksehäiretega. Arve raamatupidamine toimub paralleelselt arve printimisega. Samuti loetletakse avatud positsioonid. Pärast laekunud summade arvestamist OP-loendis saab trükkida maksehäireid. OTWIN tuvastab parameetrites (maksehäire rütm) olevate kirje põhjal, milline maksehäire tase on tähtaeg. Samuti arvestatakse iga maksehäire jaoks sisestatud tekste. Samal ajal saab maksehäirega koos arvestada töötlemistasusid ja viiviseid. Maksehäiretega saab trükkida ka originaalarve koopia.
Elektrooniline arveldamine - elektroonilise äri arveldamise pilv - Rumeenia

Elektrooniline arveldamine - elektroonilise äri arveldamise pilv - Rumeenia

eBusiness eXpert'i eFactura lahendus, mis vastab Rumeenia maksuseadusandlusele, integreerub ideaalselt olemasolevate raamatupidamis- ja ERP-süsteemidega ning võimaldab ettevõtetel hõlpsasti üleminekut vastavasse elektroonilisse arveldamisse. SaaS: Amazon Web Services (AWS) e-Faktuuriformaadid: XML - UBL API: ANAF
Windows 8.1 Enterprise

Windows 8.1 Enterprise

Windows 8.1 Enterprise on kõige funktsionaalsem 8.1 versioon. Nagu 8.0 Enterprise, ei ole see ka jaemüügiks saadaval. Seetõttu on lisafunktsioonid mõeldud peamiselt äriklientidele, kuigi vähemalt üks neist võiks huvi pakkuda ka teistele kasutajatele, nimelt USB-mälupulgalt käivitamine ("Windows to go"). Teised Enterprise versioonile omased funktsioonid on osaliselt juba eelkäijatest tuntud. "Direct Access" tagab mobiilsete töötajate läbipaistva ja turvalise juurdepääsu ettevõtte võrgule. "AppLocker", Microsofti laiendatud järg tarkvara piirangupoliitikatele (SRP), takistab administraatorite poolt soovimatute tarkvarade käivitamist või installimist. "Branch Cache" eeldab Windows Serverit alates 2012. aastast. See funktsioon kontrollib enne juurdepääsu failile, mis asub eemal asuval serveril, kas mõni kiiresti ühendatud kohalik arvuti ei salvesta juba identset koopiat.
CRM (Kliendihalduse) - Tarkvara

CRM (Kliendihalduse) - Tarkvara

See "CRM" moodul võimaldab hallata teie suhteid, müügivihjeid ja ärikulusid: Kontaktide haldamine Kolmandate osapoolte haldamine: Kolmandate osapoolte andmed, Kontaktide ja kolmandate osapoolte seostamine, Kolmandate osapoolte haldamine tegevusvaldkondade kaupa, Kolmandate osapoolte hindamiste haldamine Müügivihjete haldamine Ärikulude haldamine See moodul sisaldab elektroonilise dokumendihalduse (GED) süsteemi, mis võimaldab arhiveerida asjakohaseid dokumente.
TPE+ Arvelduse tarkvara - ClicFacture'i versioon raamatupidamisandmete generaatoriga

TPE+ Arvelduse tarkvara - ClicFacture'i versioon raamatupidamisandmete generaatoriga

ClicFacture'i kõige täielikum versioon, mis võimaldab teil genereerida raamatupidamisandmeid enamikus turul olevates raamatupidamistarkvarades. ClicFacture'i juurde pääsemine võib olla avatud teie raamatupidajale, kes saab otse oma raamatupidamistarkvara formaadis teie arveldamise ja sissetulekute tulemused.
Arveldamise ja Finantside Tarkvara

Arveldamise ja Finantside Tarkvara

DY Cloud lihtsustab teie arveldamise protsessi haldamist, võimaldades teil luua, saata ja jälgida arveid, makseid ja kliendikohustusi. Samuti saate genereerida finantsaruandeid, et jälgida oma ettevõtte tulemusi ja tagada tõhus finantsjuhtimine.
Mitme Teenuse Arveldamine ORCM CHORUS PRO Portaal - Veebipõhine SaaS Tarkvara Arveldamine Pakkumised ORCM Otsene Debiteerimine Kogumine

Mitme Teenuse Arveldamine ORCM CHORUS PRO Portaal - Veebipõhine SaaS Tarkvara Arveldamine Pakkumised ORCM Otsene Debiteerimine Kogumine

Mitme valdkonna arveldamine võimaldab igal kohaliku omavalitsuse teenusel luua oma arveid. Partii väljastamine ja sissenõudmine on tsentraliseeritud. Sissetulekud on võimalikud Rahandusministeeriumi kaudu PES ORMC (Käibemaks) või CHORUS Portaal PRO kaudu, või Reguleerimise kaudu Sissetuleku punktis. Mitme valdkonna arveldamise lahendus, mis sobib igasuguste arveldamisteenuste jaoks. • Arved, mis on väljastatud partiidena või üksikult • ORMC vood, SEPA maksed • ORMC kohalike omavalitsuste vood • Sissenõudmise jälgimine • Automaatne meeldetuletuskiri Rakendus sobib ka kaubandustegevuseks, • Pakkumiste koostamine • Ettepanekute haldamine • Avatud arve kassakontol • Automaatne saatmine sõnumite kaudu
KORA - Katalooge, eelmüügi ja arvelduse tarkvaralahendus

KORA - Katalooge, eelmüügi ja arvelduse tarkvaralahendus

Käideldud, et lihtsustada kaubandusprotsesse, mis hõlmavad toote müügi toetavaid tegevusi, on see suunatud ettevõtetele, millel on müügijõud, kes tegutsevad väljas. KORA abil on teil nüüd ühes kohas: - pidevalt uuendatav kataloog, mis võimaldab tellimuste registreerimist otse, kliendi kaardilt või katalooge kaudu; - otsene suhtlus ERP ja laoga; - juurdepääs klientide arvelduskontole. - ostumoodul – teave eelnevalt kokkulepitud tingimuste kohta (toote paigutus/hind/soodustused) konfigureeritava kaardi kaudu - kubatuur – arvutab suhe tellitud toote koguse ja konteinerite ruumi vahel - georeferentsioon - tooteinfo - Kollektsioonid ja Mõõdud (Värvid ja Suurused) KORA ei nõua ERP tarkvara muutmist, see on integreeritav ettevõttes juba olemasoleva lahendusega.
Yoobi arveldamine - veebiarveldamine, digitaalne arve, e-arve, PDF arve

Yoobi arveldamine - veebiarveldamine, digitaalne arve, e-arve, PDF arve

Veebiarved Yoobi abil saate kiiresti ja tõhusalt arveid koostada. Saate koostada tunniarveid, fikseeritud hinnaga arveid ja tootearveid. Samuti on olemas tellimuste võimalus. Arvele saate soovi korral lisada manuseid, seda saab teha ka automaatselt. Yoobi pakub võimalust kasutada ühte süsteemi projektide/klientide tundide registreerimiseks ja arveldamiseks. Vajadusel on saadaval ka väline kinnituse moodul, et saada digitaalne nõusolek välise tellija töötatud tundide kohta.
Scanplan - Mõõtmisprogramm

Scanplan - Mõõtmisprogramm

Mediabati tarkvara ScanPlan mooduli abil saate hõlpsasti teha oma mõõtmisarvutusi plaanil. Piisab, kui skannite oma plaani või kasutate digitaalset faili, määrate skaala ja hakkate joonistama. Vahemaa, pindalade ja muude arvutuste tegemine toimub automaatselt ning see võimaldab teil automaatselt määrata hinna, mida kasutada oma hinnangutes.
IBW Mõõtmisportaal Väliste Teenuste Arveldamiseks Mõõtmiste Alusel

IBW Mõõtmisportaal Väliste Teenuste Arveldamiseks Mõõtmiste Alusel

Välisteenuste kulud hoolduses ja projektis peavad olema arvutatavad. Sisu ja väärtuste (AZW või hinnad) üle võtmisel salvestatud ...
Printerdisplay_net Windowsile - Tarkvara koopiate ja printimise arveldamiseks internetikohvikutes ja koopiakeskustes

Printerdisplay_net Windowsile - Tarkvara koopiate ja printimise arveldamiseks internetikohvikutes ja koopiakeskustes

Windowsi tarkvara Printerdisplay_net on mõeldud printerite ja multifunktsionaalsete printerite arvestite lugemiseks internetikohvikus või koopiapoes. Tarkvara on mõeldud koguarvesti analüüsimiseks. Kuvatakse ainult üks arvesti, eristamata värvilisi ja mustvalgeid. Seda saab kasutada seadmete jaoks, mis kopeerivad või prindivad ainult mustvalgena või ainult värviliselt. Kliendi loodud prindid või koopiad kuvatakse selgelt ja reaalajas Windowsi aknas. Ühel ekraanil saab kuvada kuni 32 seadet. Samuti arvutatakse automaatselt iga seadme loodud prinditööde hind. Printerite või koopiate eraldi kaabeldamine ei ole vajalik. Kasutatakse olemasolevat võrku arvutite ja printerite (koopiate) jaoks. Printerdisplay_net Windowsile sobib kõigile koopiate ja printerite tootjatele. See on kahekohaline saksa ja inglise keeles.
Minipak Arve - Pro

Minipak Arve - Pro

Oma kujundus Võimalus koostada oma arve, pakkumine, saateleht, tellimus ja palju muud oma stiilis. Üks vorm vajalik Teil on vaja ainult ühte pakkumist / tellimust, et kiiresti ja lihtsalt luua kogu oma tellimisprotsess. Seos Minipak Arve seondamine Minipak Raamatupidamisega hetkega. Arved E-post Saada oma arved, pakkumised, saatelehed, tellimused, nimekirjad ja palju muud e-posti teel. Mitme kasutaja litsents Selle litsentsiga saavad kuni 10 kasutajat arveprogrammi samal ajal kasutada. Minipak Arvepro abil saate: - arveldada - pakkumisi koostada - tellimushaldus, saateleht, tellimuse kinnitamine, tellimus jne - koguda saatelehti arvele - koostada perioodilisi arveid - luua inkassofailid / maksefailid - raamatupidada makseid - avatud positsioonide nimekiri - koostada meeldetuletusi ja nõudeid - varude haldamine - tundide registreerimine - faile importida veebipoest - üksikuid kirju kliendi-, artikli-, arve- või pakkumiseandmetega.
Koolihaldustarkvara õendus- ja tervishoiukoolidele

Koolihaldustarkvara õendus- ja tervishoiukoolidele

Koolihalduse tarkvara ATLANTIS pakub haridusasutustele, mis on suunatud hooldus- ja tervishoiuvaldkondadele, täpset lahendust nende administratiivsete protsesside optimeerimiseks. Ulatusliku ettevõtte andmebaasi, paindliku ajakava mitme aasta jooksul ja detailse kohaloleku ja puudumise haldusega koos aruandlusega katab ATLANTIS selle valdkonna spetsiifilised nõudmised. Tarkvara toetab hooldus- ja tervishoiukoolide klasside haldamist, praktika- ja kohalolekuperioodide planeerimist ja dokumenteerimist ning pakub võimsaid liideseid tõhusaks suhtlemiseks avalike asutustega, nagu BAföG-ametid ja Föderaaltööagentuur.ATLANTISi põhikomponent sisaldab kõiki olulisi funktsioone õpilaste ja õpetajate haldamiseks, klassihalduseks ja dokumentide korraldamiseks. Tänu modulaarsele struktuurile saab ATLANTISi kohandada vastavalt teie hooldus- või tervishoiukooli individuaalsetele vajadustele. Digitaalsed õpetamis- ja õppimiskeskkonnad on hõlpsasti integreeritavad ning sellised moodulid nagu LDAP tagavad andmekaitse nõuetele vastava kasutajakontode haldamise digitaalsete koostööriistade, nagu MS Teams või Office365, jaoks.Peamised omadused ja eelised:• Ettevõtte andmebaas ja mitme aasta ajakava tõhusaks korraldamiseks • Puudumise ja kohaloleku haldamine koos ulatusliku aruandlusega • Praktika- ja kohalolekuperioodide haldamine paindlike õppevormide toetamiseks • Liidesed avalike asutustega ja digitaalne õpikeskkond • Modulaarne kohandamine hooldus- ja tervishoiukoolide spetsiifiliste nõudmiste jaoks
Veebiarendus

Veebiarendus

Andersen on suurepärane valik veebilehtede loomiseks. Pakume laia valikut teenuseid, alates kohandatud arendusest kuni e-kaubanduse lahendusteni. Meie ekspertide meeskond aitab sul luua veebilehe, mis on nii kasutajasõbralik kui ka reageeriv. Võta meiega juba täna ühendust, et saada rohkem teavet meie veebilehtede loomise teenuste kohta.
Elektroniline arveldamine

Elektroniline arveldamine

E-arve on innovatiivne süsteem, mis võimaldab hallata arveid digitaalses formaadis, lihtsustades väljastamise ja vastuvõtmise protsessi. Tänu sellele teenusele saavad ettevõtted vähendada paberarvete haldamise ja arhiveerimise kulusid, parandades operatiivset efektiivsust. Lisaks on e-arve kooskõlas Itaalia maksuseadustega, tagades maksimaalse turvalisuse ja usaldusväärsuse. Meie lahendusega saad saata ja vastu võtta arveid kiiresti ja turvaliselt, muretsemata võimalike karistuste pärast. Valige e-arve, et optimeerida oma äri ja olla alati kursis viimaste maksuuudistega.
TeTOnline Arveldamine - Veebipõhine arveldamise tarkvara

TeTOnline Arveldamine - Veebipõhine arveldamise tarkvara

Sertifitseeritud veebipõhine arveldamise tarkvara, mis ei sea kasutajate arvu piiranguid kuni 3 samaaegsele kasutajale. POS-funktsioonidega, mis hõlmavad seadistust puutetundliku ekraaniga, virtuaalset klaviatuuri, baarikoodi lugejat, hindade ja tagasimaksete kuvamiseks mõeldud ekraani, tšeki printerit ja arveldamise ekraani. Lihtne kasutada, ei vaja installimist ja on kergesti ligipääsetav igal ajal ja igas seadmes. Vajalik on vaid internetiühendus koos uuendatud brauseriga.
Sigma Energiahalduse Tarkvara - Sigma energiahallustarkvara: paremad otsused, kiiremini

Sigma Energiahalduse Tarkvara - Sigma energiahallustarkvara: paremad otsused, kiiremini

Sigma energia ja süsiniku juhtimise tarkvara võimaldab teil optimeerida oma energia juhtimise strateegiat struktureeritud, koordineeritud ja integreeritud lähenemisega energia haldamisele. Sigma Energia Intelligentsi moodul pöörab traditsioonilise energia aruandluse pea peale, võimaldades teil suhelda oma energiaandmete tarkvaraga, nagu soovite, millal soovite. Tehke energiast teie organisatsiooni juhtimise lahutamatu osa Sigma energia juhtimise tarkvaraga: * Tagage energiaefektiivsuse saavutamine * Säilitage oma süsiniku vähendamine * Vastake seadusandlikele ja regulatiivsetele nõuetele * Maksimeerige kulude taastamise võimalused
Kohandatud Ärijuhtimine

Kohandatud Ärijuhtimine

- Klientide, Potentsiaalsete klientide, Tarnijate, Kontaktisikute, Transpordiettevõtete kaardid - Artiklite kaardid, Suurte/värvide haldamine, Seotud ja koosnevad artiklid - Pered, Alampered, Üksused - Maksmise viisid, Maksetingimused, KM koodid - Seerianumbrite ja partii haldamine, Baarikoodid - Kodeerimine: Pakkumine/Ettepanek, Tellimused, Saatelehed, Arved, Pro-forma - Müügikoht, Kassa, Järgne teenindus (SAV), Kliendihaldus (CRM) - Laohaldus, Inventuur, Laovaru liikumised, Hindamine - Hindade haldamine, Lihtsad või mitme kriteeriumiga allahindlused, Kampaaniad, Allahindlused - Hindade nimekiri, Kataloogid, Tarnijate hindade import - Kliendikaartide haldamine, Kinkekaardid - Marsruutide haldamine, Meeldetuletuste haldamine, Tellimuste haldamine - Kasutajate haldamine, Müüjate/tehniliste töötajate haldamine - Erinevad statistilised andmed, Käive, Prognoosid - Otsing, Turundustooted, E-kirjad, Reklaamikampaaniad - Tooted: E-kirjade saatmine, SMS, Ekspordi, Õigused
Äriregistreerimine - EBI Rumeeniale

Äriregistreerimine - EBI Rumeeniale

eBusiness eXpert laieneb rahvusvaheliselt, käivitades oma e-arvete teenused Rumeenias! Pärast taluvusfaasi testkeskkonnas oleme rõõmsad, et saame teatada meie e-arvete teenuste käivitamisest Rumeenias. See verstapost tähistab ettevõtte laienemist uuele turule ning selle pühendumust toetada ettevõtteid Rumeenia kohustuslike e-arvete regulatsioonide täitmisel. Alates 1. juulist 2024 peavad kõik Rumeenia ettevõtted välja andma ja vastu võtma elektroonilisi arveid. eBusiness eXpert'i eFactura lahendus, eBIn Cloud, integreerub sujuvalt ettevõtete olemasolevate raamatupidamis- ja ERP-süsteemidega nagu SAP, Silver, AGI... jne, võimaldades neil hõlpsasti üle minna nõuetele vastavale elektroonilisele arveldamisele. Meie ettevõte pakub mitmesuguseid funktsioone ja eeliseid, sealhulgas: - Sujuv integreerimine olemasolevate süsteemidega - Turvaline, nõuetele vastav andmete salvestamine - Lihtne kasutada ja kasutajasõbralik liides - Reaalajas jälgimine ja aruandlus - 24/7 klienditugi Saas:Amazon Web Services XML - UBL:e-Factura API:ANAF
Kohandatud API lahendused - Arvelduse töövoog

Kohandatud API lahendused - Arvelduse töövoog

Meie mitmekesine API valik katab iga kliendi vajaduse ja integreerimise taseme. Kasutusnäited: - Põhitegevused: Andmete töötlemine, arve valideerimine, automatiseeritud suhtlemine. - Täielikud protsessid: Arvete väljastamise töövoog, mis hõlmab andmete töötlemist, valideerimist ja suhtlemist.
Waldorfi koolide haldustarkvara

Waldorfi koolide haldustarkvara

ATLANTIS koolitarkvara pakub Waldorfi koolidele kohandatud lahendust nende eripedagoogiliste nõuete tõhusaks haldamiseks ja toetamiseks. ATLANTIS võimaldab erinevate koolispetsiifiliste tasude, nagu koolimaks, vastuvõtu- ja bussitasude, tõhusat arveldamist. Tarkvara võimaldab ka paindlikku aine- ja perioodiõpetuse haldamist ning individuaalsete, tekstipõhiste tunnistuste koostamist ilma hindeta, toetades Waldorfpedagoogika erilisi väärtusi. ATLANTIS põhikomponent katab kõik olulised haldusfunktsioonid, sealhulgas õpilaste ja õpetajate haldamine, klassiruumi ja dokumentide haldamine. Täiendavad moodulid, nagu koolimaksude arveldamise moodul, taotlejate moodul ja kursuste haldamine, pakuvad täiendavaid võimalusi haldusprotsesside optimeerimiseks. Lisaks saab lisada mooduleid gümnaasiumi haldamiseks, personalihalduseks ja tundide planeerimiseks. Peamised omadused ja eelised: • Individuaalne koolimaksude arveldamine, arvestades erilisi tingimusi • Toetamine perioodi- ja aineõpetusele paindliku kursuste haldamisega • Tekstipõhiste tunnistuste koostamine isikupärase ja õpilastele sobiva hindamise jaoks • Moodulipõhised laiendused gümnaasiumi, personali ja tundide planeerimiseks • Integreerimine LDAP ja WebUntisiga ning digitaalsed klassipäevikud kaasaegse kooli korralduse jaoks
Elektrooniline arveldamine - eBIn Cloud

Elektrooniline arveldamine - eBIn Cloud

eBIn Cloud on juhtiv elektroonilise arveldamise lahendus, mis on mõeldud kõigi B2B ja B2G sissetulevate ja/või väljaminevate arvete töötlemiseks ja arhiveerimiseks, järgides 2024. aastast kehtima hakkava elektroonilise arveldamise reformi nõudeid. eBIn Cloud on tipptasemel elektrooniliste arvete töötlemise rakendus (API). Ükskõik, millises valdkonnas te tegutsete või kui suur on teie ettevõte, saate välja anda, edastada, vastu võtta ja töödelda kõiki oma arveid elektrooniliselt. eBIn Cloud on rakendus (API), mis hõlmab mitmeid paindlikke teenuseid, mis on loodud ja arendatud elektrooniliste arvete digitaliseerimiseks, valideerimiseks, kontrollimiseks ja turvaliseks arhiveerimiseks. Paindlik töötlemisahelate seadistamine, mis kasutab neid teenuseid (Workflows), võimaldab eBIn Cloudil kohanduda mitmete nõudmistega. eBIn Cloud kasutab maailma juhtiva pilveteenuse pakkuja Amazon Web Services ® (AWS) teenuseid. Semantilised standardid: EN 16931 Süntaktilised standardid: Factur-X, XML, EDIFACT Austatakse spetsiifilisi nõudeid: GS1, Chorus Pro, ODETTE/ GALIA
Äriregistreerimine - Pilve lahendus

Äriregistreerimine - Pilve lahendus

eBIn Cloud Lippulaeva e-arvete lahendus, mis võimaldab töödelda ja arhiveerida kõiki sissetulevaid ja/või väljaminevaid B2B ja B2G arveid e-arvete reformi kohaselt alates 2024. aastast. Tipptasemel elektrooniline arve töötlemise rakendus (API). Sõltumata teie tööstusharust või ettevõtte suurusest, saate kõiki oma arveid elektrooniliselt välja anda, edastada, vastu võtta ja töödelda. eBIn Cloud on loodud maailma juhtiva pilveteenuste ettevõtte Amazon Web Services® (AWS) poolt. eBIn Cloud on rakendus (API), mis hõlmab mitmeid paindlikke teenuseid, mis on loodud ja arendatud elektrooniliste arvete dematerialiseerimiseks, valideerimiseks, kontrollimiseks ja turvamiseks. Paindlik töötlemisahelate konfiguratsioon nende teenuste (töövoogude) abil võimaldab eBIn Cloudil kohanduda mitmete spetsifikatsioonidega. Saas: Amazon Web Services Mitme formaadi tugi: EDIFACT, XML CII, XML Factur-X Mitmekeelne: EN, FR, RO, DL Arhiveerimine: 10 aastat Aruandlus: Arve olek Eksport: Sissetulevad, väljaminevad arved Täiustatud otsing: Mitme kriteeriumi järgi
E-arve - EBI pilve lahendused

E-arve - EBI pilve lahendused

eBIn Cloud on rakendus (API), mis hõlmab mitmeid paindlikke teenuseid, mis on loodud ja arendatud elektrooniliste arvete dematerialiseerimiseks, valideerimiseks, kontrollimiseks ja turvamiseks. Paindlik töötlemisahelate konfigureerimine nende teenuste (töövoogude) abil võimaldab eBIn Cloudil kohanduda mitmete spetsifikatsioonidega. Saas: Amazon Web Services Interoperability: EDIFACT, XML CII, XML Factur-X API: EN, FR, RO, DL