Infrastruktuuri ja ülemise ehituse torud (HDPE, PVC, PP-R)
AKANSU GROUP asutati 1915. aastal ja tegutseb kolmes erinevas valdkonnas. AKANSU GROUP alustas oma äritegevust 1915. aastal klaasi müügiga kaubamärgi "AKANSU GLASS" all. "AKANSU GLASS", oma sektori juhtiv ettevõte, omab laia tooteportfelli, et rahuldada turu nõudmisi.
1996. aastal alustas ta plastikkeste ja ukseprofiilisüsteemide tootmist kaubamärgi "AKANSU PROFILE" all. Ta on edukalt lõpetanud mitmeid prestiižseid elamuprojekte oma edasimüüjate võrgustike kaudu Türgis ja välismaal.
2006. aastal alustas ta infrastruktuuri plasttorude tootmist kaubamärgi "AKANSU PIPE" all. "AKANSU PIPE", mis jätkab oma investeeringute kiiret tegemist, lõpetas 2017. aastal 100 000 m2 suuruse tootmisüksuse investeeringu, mis on varustatud uusima tehnoloogiaga. Selle investeeringuga on ta saanud üheks tehaseks, millel on Türgis ja Euroopas kõrgeim tootmisvõimekus. 2018. aastal alustas ta ülemise plasttorude ja liitmike tootmist.
"AKANSU PIPE" toodab infrastruktuuri ja ülemise plasttootegruppe uusima tehnoloogia ja täieliku automatiseerimise tootmistehnikate abil. "AKANSU PIPE", millel on oma struktuuris akrediteeritud ja sõltumatu testimislabor, on ka bränd, millel on rahvusvahelised kvaliteedisertifikaadid ja mille on heaks kiitnud paljude riikide asutused.
Akansu Pipe toodab infrastruktuuri grupis 12 peamist toodet: HDPE 100 polüetüleenitorud, HDPE 100 RC, PE80 maagaas, MDPE 80, LDPE 32, PE niisutustoru, PE elektrikaabli kaitsetoru, U-PVC surve puhta vee torud, U-PVC oranž maaalune reovesi, U-PVC roheline maaalune reovesi ja drenaaž ning telekommunikatsiooni polüetüleenitorud.
Samuti toodab Akansu Pipe ülemise grupis 8 peamist toodet: PP-R standard- ja klaaskiudtorud, PVC reoveetorud, U-PVC mitmekihilised valged, U-PVC mitmekihilised oranžid, U-PVC mitmekihilised rohelised SN2 – SN4, U-PVC mitmekihilised eksklusiivsed sinised torud ja liitmikud.
"AKANSU PIPE" on edukalt lõpetanud paljude prestiižsete infrastruktuuri ja ülemise projektide tootmise ja müügi kodus ja välismaal. Tema eesmärk on turule tuua tooted, mis pakuvad kvaliteeti ja kliendirahulolu, järgides uusi tehnoloogiaid arenevas ja muutuvas maailmas.